Preparations

Føler endelig at ting begynner å falle på plass, samtidig som jeg aldri har vært så stressa som det jeg er nå. Er fortsatt noen ting som må ordnes, og tviler på at jeg klarer å slappe av før jeg har alt under kontroll. Har fått flybillettene, kjøpt deler av gaven til vertsfamilien og dagene består for det mest av pakking, rydding, pakking og pakking. Nå begynner det å gå opp for meg at jeg faktisk reiser om 6(!!) dager. Det er flere som har spurt meg om jeg gruer meg, men jeg må helt ærlig si at det gjør jeg ikke. Jeg vet at jeg kanskje burde ha blandede følelser om å reise, men for øyeblikket har jeg bare plass til at jeg gleder meg så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg (hvis man ser bort i fra at jeg er dritstressa da). Men det kommer nok snikende innpå meg, så det er meget sannsynlig at du kommer over et tårevrak hvis du tilfeldigvis befinner deg på Gardermoen 15. august. 

IMG_6562.PNGIMG_6563.JPG

 

Leave a comment